Isagri Vlaanderen h1 { font-size: 32px; } h2 { font-size: 24px; } p,li { font-size: 20px; } .btn-block { display: block !important; width: 100%; color: #fff !important; } .cols-produits .col-sm { position: relative; padding-bottom: 3em; } #masterContainer { background: #F4F4F4 !important; } #ctl00_ContentPlaceHolder1_ctl00_FormView2_titleLabel { display:none; } .cols-produits .col-sm .btn-cta { position: absolute; bottom: 2em; width: 87.90%; font-weight: 900; } @media all and (max-width:768px) { table.ViewNodeContent { margin-top: 4em; } } $('#ctl00_ContentPlaceHolder1_ctl00_FormView2').addClass('w-100'); $('#ctl00_ContentPlaceHolder1_ctl00_FormView2_bodyLabel').addClass('d-flex flex-column mx-auto align-items-center')


Isagri Vlaanderen
isagri vlaandere
 
 

 

 

Technologie binnen handbereik !

 

Onder dit motto zijn wij bekend in heel Europa.

ISAGRI is een leverancier voor landbouwsoftware, van teeltregistratie en bedrijfsmanagement tot een netwerk van weerstations.

De programma’s van ISAGRI worden gekenmerkt door het gebruiksgemak en de eenvoudigheid om alle noodzakelijke gegevens centraal te kunnen registeren (via gsm of pc). Wij werken nauw samen met landbouwers in het terrein. Zo staan zij in voor het geven van de opleiding. Zo blijven we dicht bij de praktijk en is een goede cursus bij de software gewaarborgd.

Geert Vandepitte, verantwoordelijke voor Isagri Vlaanderen, legt uit hoe Isagri tewerk gaat om de afstand tussen het bedrijf en de klant zo klein mogelijk te houden. Daarbij wordt gewerkt volgens een ‘triptiek’ (drieluik) bestaande uit de software, een opleiding en de service.

Het eerste luik, nl. de verkoop van de software, bestaat erin om samen met de klant te kijken welk product het best bij zijn bedrijfssituatie past. En welke modules van toepassing zijn op zijn bedrijf. Zo kan de klant het meeste uit de software halen.

Het tweede luik is volgens Geert Vandepitte het belangrijkste, nl. de opleiding. Die gebeurt bij de klant thuis en op maat van de klant. De klant voelt zich beter in zijn eigen omgeving en kan alle vragen stellen eigen aan zijn bedrijf. Zo zorgen we dat iedere klant in de best mogelijke omstandigheden opstart. Iedere opleiding gebeurt door ‘correspondenten’, dit wil zeggen gebruikers van het programma die, naast hun eigen landbouwbedrijf, opleidingen verzorgen vanuit de praktijk.

Deze correspondenten krijgen, naast hun eigen praktijkervaring, bijkomende opleiding om zo goed mogelijk onze nieuwe klant op weg te helpen. Vandaag telt Vlaanderen 12 correspondenten.

Het derde luik ten slotte is de service, 1 op 3 personeelsleden bij ISAGRI is actief bij de helpdesk of ontwikkeling van nieuwe of bestaande producten. Tot de service behoort: begeleidende video’s en documenten en aanpassingen van het programma gericht op de actuele wetgeving en reglementering, het gebruik van de serverruimte, het veilig opslaan van gegevens en tot slot natuurlijk toegang tot de helpdesk (5/7). Daarnaast proberen we bij ISAGRI onze klanten jaarlijks te bereiken door klantendagen, klantenbezoeken of dmv beurzen. Bij ISAGRI is persoonlijk contact van belang !

 

Diensten van ISAGRI

Voor de ondersteuning van onze gebruikers

Card image cap

Telefonische
ondersteuning 5d/7

Card image cap

Opvolging op het terrein

Card image cap

Opleiding bij uw thuis

Card image cap

Op maat gemaakte tools